رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز عنوان کرد : ترسیم آینده و حرکت صحیح و اصولی به سمت آینده نقطه عطف موفقیت جوانان است

تاریخ : ۲ آذر ۱۴۰۰

 رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز عنوان کرد :   ترسیم آینده و حرکت صحیح و اصولی به سمت آینده نقطه عطف موفقیت جوانان است

رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز عنوان کرد : ترسیم آینده و حرکت صحیح و اصولی به سمت آینده نقطه عطف موفقیت جوانان است

احد عظیم زاده رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز در برنامه زنده گئجه لر سیمای استان آذربایجان‌شرقی شرقی گفت : آینده نگری و برنامه ریزی برای آینده و حرکت درست در مسیر نقطه عطف موفقیت جوانان است.  رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز عنوان کرد : 

ترسیم آینده و حرکت صحیح و اصولی به سمت آینده نطقه عطف موفقیت جوانان است
 

ترسیم آینده و حرکت صحیح و اصولی به سمت آینده نقطه عطف موفقیت جوانان است
 
احد عظیم زاده رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز در برنامه زنده گئجه لر سیمای استان آذربایجان‌شرقی شرقی گفت : آینده نگری و برنامه ریزی برای آینده و حرکت درست در مسیر نقطه عطف موفقیت جوانان است.  
به گزارش روابط عمومی هلدینگ عظیم زاده،  کارآفرین نمونه کشور اظهار داشت : جوانان امروزی از هوش و خلاقیت های بالایی برخوردار هستند از این رو باید محور تلاش و کوشش خود را به سمت امور خلاقانه سوق داده و قدرت ریسک پذیری داشته باشند.  
عظیم زاده افزود : ریسک پذیری و درک درست موقعیتها یکی دیگر از فاکتور های اصلی مسیر بوده و باید هنر ریسک پذیری را در خود تقویت کنند. 
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تولید و فروش فرش دستباف گفت : فرش دستباف یک محصول  استراتژیک ایران بوده و لزوم بازنگری در طرح و رنگ و اندازه فرش ضروری به نظر می‌رسد.  
 
عظیم زاده با ابراز نگرانی از وضعیت موجود در بازار فرش دستباف اذعان داشت : فراز و نشیب های بازار فرش در سالهای اخیر موجب رکود اقتصادی در این بخش شده است ولی در تلاش هستیم تا با ورود به بازارهای جدید اقدامات موثری در این مورد به انجام برسانیم.  
 مدیر عامل هلدینگ عظیم  زاده اضافه کرد : به روز رسانی طرح ها و رنگ در فرش دستباف در دستور کار کار گروه اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز قرار گرفته و برای همین منظور در چند روز آینده جلسه ای با طراحان خبره فرش برگزار خواهد شد. 
عظیم زاده در پایان ابراز امیدواری کرد : با استعانت از پروردگار متعال و تلاش در جهت رفع موانع پیش روی می توان در میان مدت شاهد رونق قابل توجه در بازار فرش شد.