همکاری هتل قو و برند ملیا (Ghoo Gran Melia-caspian sea)

تاریخ : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

همکاری هتل قو و برند ملیا (Ghoo Gran Melia-caspian sea)

همکاری هتل قو و برند ملیا (Ghoo Gran Melia-caspian sea)

اولین قرارداد گردشگری کشور بعد از 37 سال

طی مراسمی قرارداد مشارکت و مدیریت مابین شرکت بین‌المللی ملیا اسپانیا و مجموعه هتل 5 ستاره دولوکس بین‌المللی قو الماس خاورمیانه برای ساخت نخستین هتل 5 ستاره با طرح کشتی در جهان در شهر سلمانشهر مازندران منعقد شد.
در این رابطه احد عظیم زاده - کارآفرین و صادر کننده برتر فرش ایران به عنوان سرمایه‌گذار اصلی ساخت این هتل 5 ستاره ساحلی در توضیحاتی عنوان کرد: این هتل به عنوان نخستین هتل 5 ستاره بین‌المللی در ایران به حساب می‌آید که تا سال آینده در سلمانشهر مازندران ساخته می‌شود.
وی ادامه داد: ساخت این هتل با مدیریت شرکت معتبر و جهانی "ملیا" اسپانیا صورت می‌پذیرد که از معتبرترین شرکت‌های هتل‌داری اروپا است که موفق شدیم پس از برجام بتوانیم با بالاترین استانداردهای هتل‌داری در جهان فرآیند ساخت و مدیریت هتل 5 ستاره قو‌ الماس خاورمیانه را در شهر سلمانشهر مازندران محقق کنیم.
عظیم‌زاده تصریح کرد: شرکت بین‌المللی ملیا اسپانیا حدود 375 هتل ساحلی در جهان دارد و هتل‌ 5 ستاره قو الماس خاورمیانه نیز به عنوان سیصد و هفتاد و ششمین هتل ساحلی و به نوعی نخستین هتل از این نوع هتل‌ها در ایران ساخته می‌شود.
وی با اشاره به اینکه براساس تفاهم‌نامه با شرکت ملیا اسپانیا طی 5 سال آینده 10 هتل دیگر با استانداردهای روز جهان در ایران می‌سازیم، عنوان کرد: این هتل‌ها در استان‌های تبریز، تهران (دو هتل)، گیلان، مشهد و اصفهان ساخته می‌شود.
عظیم‌زاده همچنین با تاکید بر حمایت دولت از سرمایه‌گذاران داخلی بیان داشت: دولت همانطور که از سرمایه‌گذاران خارجی حمایت می‌کند باید از سرمایه‌گذار داخلی نیز به خصوص در عرصه گردشگری حمایت کند، از جمله می‌تواند وام‌های کم بهره در اختیار سرمایه‌گذاران و کارآفرینان داخلی قرار دهد.
وی در خاتمه با اشاره به اینکه هتل 5 ستاره قو الماس خاورمیانه در 35 طبقه و دارای 240 سوئیت و بیش از 1000 تخت تا یک سال آینده ساخته می‌شود، خاطرنشان کرد: با امضای این تفاهم‌نامه بین ایران و اسپانیا در حوزه ساخت و مدیریت هتل مسلماً بهترین پیام برای جهانیان خواهد بود، مبنی بر اینکه ایران خود را آماده پذیرایی از گردشگران دنیا با بهترین استانداردهای روز دنیا کرده است.