كنفرانس سرمايه گذارى در بخش هتل دارى و گردشگرى ايران‎

كنفرانس سرمايه گذارى در بخش هتل دارى و گردشگرى ايران‎

كنفرانس سرمايه گذارى در بخش هتل دارى و گردشگرى ايران‎

عظیم زاده مطرح كرد:

ایران بهترین كشور برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگري است/ساخت ١٠ هتل بين المللي با مديريت شركت معتبر و جهانى مليا در نقاط مختلف کشور

 
كنفرانس سرمايه گذارى در بخش هتل دارى و گردشگرى ايران‎

احد عظيم زاده در كنفرانس سرمايه گذاري در بخش هتلداري و گردشگري ايران با تاكيد بر اينكه ایران با توجه به شرايط جغرافيايي و امنيت پايدار می تواند بهترین مقصد برای سرمايه گذاري در بخش گردشگری  باشد گفت: باید زنجیر را از پای سرمایه گذاران باز کرد و در اين بين دولت موظف است با ایجاد انگیزه و تسهیل شرایط سرمایه گذاری و حمايت از كارآفرينان در کشور در جهت ايجاد اشتغال و كاهش بيكاري اقدام كند.

اين كارآفرين نمونه كشور با اشاره به قرارداد مشارکت و مدیریت مابین شرکت بین‌المللی ملیا اسپانیا و مجموعه هتل 5 ستاره دولوکس بین‌المللی قو الماس خاورمیانه برای ساخت نخستین هتل 5 ستاره با طرح کشتی در جهان در شهر سلمانشهر مازندران تصريح كرد: ساخت این هتل كه با مدیریت شرکت معتبر و جهانی "ملیا" اسپانیا که از معتبرترین شرکت‌های هتل‌داری اروپا مي باشد پس از برجام با بالاترین استانداردهای هتل‌داری در جهان به عنوان نخستین هتل 5 ستاره بین‌المللی در ایران تا سال آینده در سلمانشهر مازندران به اتمام مي رسد.

وي با بيان اينكه براساس تفاهم‌نامه با ملیا اسپانیا طی 5 سال آینده 10 هتل دیگر با استانداردهای روز جهان در نقاط مختلف ایران ساخته خواهد شد افزود: انتظار ما اين است دولت از این پروژه هاي ملی حمایت كند.

اين كارآفرين نمونه كشوري با بیان اینکه حتی یک ریال هم در خارج از کشور سرمایه گذاری نکرده ام، گفت: به ایرانی بودن خود افتخار کرده و لازم است بگویم که تنها پاسپورت ایرانی دارم و از این موضوع بسیار خرسندم.

چرا اينكه اعتقاد من سرمایه گذاری در ایران و کمک به وضعیت اقتصادی کشورم است.

اين صادركننده نمونه كشوري با اشاره به اینکه در حال حاضر در بسیاری از زمینه ها از جمله قالی بافی نيز ایجاد اشتغال کرده است، گفت: در حال حاضر بیش از 800 نفر در کارگاه های قالی بافی بنده مشغول به فعالیت هستند.

احد عظیم زاده در پايان با تاكيد بر اينكه امنيت امروز كشور موهبتي است كه سرمايه گذاران بايد قدردان آن باشند تصريح كرد: در حال حاضر امنیت و آرامش کشور ما حاصل رهنمودهاي حكيمانه رهبري و همچنین نيروهاي انتظامي و امنيتي مقتدر است، از این رو از تمامی سرمایه داران برای سرمایه گذاری در ایران دعوت می کنم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منو دسترسی